ÅRSRESUMÉ 2015: JANUARI-APRIL

20:05
01/01 2016
? 2
 
Jag började 2015 med att vara nere vid fästningen i stan med mina vänner för att kolla på fyrverkerierna.
 
Fotade mycket självportätt i januari och fyllde arton. 
 
Åkte ner till stranden och fotade en magisk solnedgång. En av de första gångerna jag fotade landskapsfoto. 
 
Tre bilder på Alma från en fotolektion. 
 
 
Jag och Malin åkte ner till Halmstad för att fota med Fredrik Jonsving.
 
 

Hade en photoshoot med Alma och Malin. Några av mina favoritbilder kommer från den dagen.
 
 
Fotade mina två vovvar och snön kom en stund. 
 
 
Fotade självporträtt ännu en gång på stranden och tog även körkort en vecka innan.
 
 
Simons band, Very First, spelade i Halmstad så jag och Ellen åkte dit för att lyssna och fota. 
 
 
Följde med Alma en dag hem och fotade hennes söta små lamm. 
 
 
Fotade självportätt i fönstret igen. 
 
 
 
Tvingade med Simon ut på en photoshoot tillsammans. 
 
 
Fick inspiration från Lina och Felicia och fotade Alma till en skoluppgift. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag gjorde massa hästfotograferingar till ännu en fotouppgift i skolan. 
 
 
 
Jag och Alma åkte till Skanska och fotade.
 
 
 
I mars sista dag åkte jag och två av mina bästa vänner till England! Ingen av oss hade varit där innan och vi alla tyckte det var superkul.
 
 
 
Fotade mer landskapsbilder.
 
 
Alma och jag hade en vårig men kall photoshoot. 
 
 
 
Jag hittade mitt intresse hos hästar och fick börja rida hos snälla Malin.
 
 
Fotade mer hästbilder till fotouppgiften.
 
 
 
Tvingade ut Simon ännu en gång på en photoshoot.
 
 
Fotade en massa självporträtt denna månaden också tillsammans med mitt nya röda läppstift. 
 
 
Very First spelade i Varberg. 


Kommentarer
Postat av: alma

så mycket fina bilder du är amazing <3

Svar: tack bästis!! <3
Julia Rajkovic

2016-01-01 @ 20:27:21 / http://almabengtsson.se/
Postat av: Amanda

Helt underbara bilder! Älskar de från din, Alma och Malins photoshoot, som ni hade i Januari <3

Svar: tack Amanda!! :D
Julia Rajkovic

2016-01-04 @ 09:02:05 / http://amandaphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: