Svar på tal

15:14
08/10 2012
? 2
Svar: Hej Sara! Kul att du gillar mina bilder, det gör mig glad.♥
Jag använder mitt Macroobjektiv 90mm. Kan rekomendera den starkt. Dock tycker vissa som inte är vana i den att det är konstigt att man inte kan zooma. Det kan jag förstå men han som jobbade i affären sa att det var ett "proffsobjektiv" och att man zoomar genom att fotografen (alltså du) går längre ifrån eller kommer närmare.
Jag älskar verkligen objektivet och det kommer säkert du göra också ifall du bestämmer dig för att köpa den! 
 


Kommentarer
Postat av: Maria - Min väg till fotograf

Bloglovin byte? :)

Svar: Visst! :D
Julia Rajkovic

2012-10-08 @ 16:15:12 / http://mariapalm.blogg.se
Postat av: Maria - Min väg till fotograf

blev nummer 10, vilket nummer blev du? :)

Svar: 142 :DD Har ju precis skaffat bloglovin' så det är därför jag inte har några typ ;)
Julia Rajkovic

2012-10-08 @ 16:30:13 / http://mariapalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: