Svar på kommentarer

17:39
19/06 2012
? 1
Tycker helt ärligt inte att man skriver så, syns det på någon om den sjunger bra eller?
 
Svar till Anonym:  Hej på dig!
Roligt att du kommenteran men ärligt talat vad spelar det för roll ifall jag skriver så? Får man inte bli överraskad över någons röst? Jag trodde inte först att hon skulle ha den rösten som hon hade så jag blev paff.. Får man inte bli det?
Ifall du har problem med det kan du lika med kommentera med ditt namn nästa gång och jag vet vem det är också.. Man kan söka upp på IP nummer, vilket jag gjorde..
Du bor t.ex på ringvägen som ligger här i varberg
Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, nej jag bor inte på Ringvägen, tycker bara det är elakt att skriva att hon är för ful för att ha den rösten, eller så tolkar jag det och det är fel, men det är bara min åsikt :)

2012-06-20 @ 09:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: