Under två månader

18:02
18/06 2013
? 3
Tjololo bloggen!
Nu hade jag tänk att visa er vad jag har haft för mig medan jag inte blogga. Hope you like it!
 
1. Vi hade spexdag i skolan, jag och Ellen var klart bäst // 2. Mys med min bästii Ellen
 
1. Hundutställning med Gretha här i Varberg, gick bra // 2. Standforfashion snodde min bild och nu har den massa tusen likes
1. Övningskör // 2. Ätit massa god mat
1. Var på sjukhuset och gjorde en liten "operation" // 2. Fick reda på att jag ska till Frankrike med konfirmationsledarna från träslöv, läjet och massa mer ställen
1. Valborg med massa underbara personer // 2. Ännu en utställning med Gretha, denna gången i Tjolöholm. 
1. Firade Bastian med tårta och presenter // 2. Ätit på Burger King en massa gånger
1 och 2. Varit och ätit på solviken med min familj

1. På tåget till STOCKHOLM // 2. Plattan
1. Träffade Zayn Malik vid en butik // 2. Glad tjej, förväntansfull för konsert!
 
1. Bästa kvällen i mitt liv när jag fick se och höra One Direction live. Stod ett tag 5 meter ifrån dem♥ // 2. Träffade Elli från gruppen JEM
1. Linn och jag ägde runt på Stockholmsgatorna // 2. Fick massa nya friends! ♥
1. Efter konserten åkte jag till konfirmationslägret och snapchatade som en gud // 2. Åt pizza med några klasskompisar efter en jobbig fältanalys...
1. Mitt första dopp // 2. Fin kväll på stranden med fina vänner
1. Blev väldigt förkyld efter mitt första dopp... // 2. Snapchat is the shit!
1. Var på stan med bästa Ida, Ellen och Linn // 2. Köpte mina nya bebisar, Jeffery Campbell ♥
1. Mina konfirmander konfirmerades // 2. Myyyys med Kimberly
1. Felicia och jag bakade en jordgubbstårta på hemkunskapen // 2. Ella och jag snapchattar
1. Felicia och jag påväg hem från skolan och inser att vi snart slutar grundskolan! // 2. Överraskningsfest för Linn som fyllde 16
1. Gretha har sovit över // 2. Oscar och jag i den nya lägenheten
1. Bara två dagar innan sommarlov // 2. På stranden med hela 9:an för lite brännboll och prat
1. Åt med 9C på restaurang // 2. Några från klassen åkte till kulingen i stan och köpte klass 
1. Gör oss i ordning för skolavslutning // 2. David och jag på klassfesten senare på kvällen
1. Var hos mina kusiner för att fira min moster som fyllt år // 2. poolhäng hos kusinerna
 
Detta är absolut inte allt som jag har gjort under två månader när jag inte har bloggat, men det är en del av det. Det kommer komma fler uppdateringar nu i bloggen eftersom jag har sommarlov och all tid i världen för att blogga. Kul att se att det var många som klickade in på bloggen varje dag när jag inte var där. Vi hörs snart, ha det bäst i sommarvärmen! 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Saga Westin

Kommer aldrig glömma 8 Maj, helt otroligt man vill ju bara tillbaka dit!! Vart satt/stod du? :)

Kram

Svar: Jag och mina vänner hade höger sitt parket på golvet rad 35 :) Själv?
Julia Rajkovic

2013-06-23 @ 19:35:11 / http://www.sagawestin.blogg.se
Postat av: Saga

Vi hade parkett fast vänster sida rad 20 :) Zayn kom ju fram bredvid oss innan konserten (när dom höll upp händerna längst upp på scenen och flera tjejer bara skrek... Stackarn haha :) men då var ni ju otroligt nära dom när dom flög :D

2013-06-25 @ 00:28:57 / http://www.sagawestin.blogg.se
Postat av: Cajsa Torres

härliga bilder :))

2013-06-25 @ 19:58:12 / http://chawey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: