Friday

07:28
30/08 2013
? 1
© Fotot taget av mig, Julia
Snart var denna veckan också slut, redan fredag? Jag tycker att dagarna har gått otroligt fort denna veckan. Det kan säkert bero på att jag trivs så bra i min nya underbara klass. Bilden ovanför är fotad igår när vi fick i uppdrag att ta ett självporträtt + 3 andra bilder som beskrev dig. Det var ganska klurigt att komma på vad man skulle fota men efter en stund gick det bra. Passar på att länka Almas blogg (hon på den första bilden), otroligt duktig fotograf! 
 


Kommentarer
Postat av: Alma Bengtsson

När jag såg bilden på bloglovin jag bara: etf är det jag? haha :D
Tack sötis!

Svar: hahaha så knasigt det kan bli ;)
Julia Rajkovic

2013-08-30 @ 08:00:29 / http://photoab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: