Svar från frågestund!

19:03
23/11 2012
? 2
 Vad önskar du dig i julklapp? 
En fotostudio ↓
 
Ett bra filmtips? 
Burlesque, 21 jump street, step up, dear john
 
Chokladboll eller kanelbulle? 
Kanelbulle, tror jag
 
Vem tror du är A i PLL?
Jag har mina tankar, men vill inte skriva här ifall någon inte har sett klart ;)
 
Vad tycker du om mig? 
Jag tycker du är en underbar person som jag verkligen gillar och vill umgås med så ofta som möjligt. Dock träffas vi inte så ofta längre, men det får vi ändra på! Eller hur Felicia? ♥

Ditt favorit plagg? 
Har egentligen inget favoritplagg, bara jag trivs i det jag går i blir det bra! Jag gillar inte tajta långärmade tröjor, för tajt.. 

Din favorit outfit? 
Något fint som jag trivs i.
 
Gossip Girl eller Pretty Little Liras?
Pretty Little Liars, lätt!
 
Vem tycker du är snyggast i 1D? 
Zayn är klart snyggast ♥

Någon som du är riktigt bra på?
Hahaha, jag är inte bra på något.. Nej, men jag är väl bra på att fotografera. Nu blev det ju inga speciella bilder direkt. Men jag gillar dom!
 
vad ska jag fråga för något?
Något lite roligare kanske Viktor!?
 
 Har du gjort något pinsamt på senaste tiden?
Jag gör lite pinsamma saker hela tiden tycker jag ;)
 
Var gör du dina header?
Jag gör mina headers i photoshop :)
 
Ifall du skulle välja en kille i klassen, vem?
Varför skulle jag välje en kille, till vaddå liksom? Så det beror väl på i så fall. :)

Celebrity crush?
♥ One direction! ♥ 

kär just nu? 
lite smått kär är jag väl, det kan ju bli mer ifall vi säger så ;)

godaste godiset? 
Allt!

favoritartist/band? 
Favoritband = One direction
Favoritartist = MÅÅÅÅNGA!

hur har du gjort det där med nedräkningen till julafton på din blogg?
Jo, visst! Visar det i ett annat inlägg :D 
 
vilka länder har du varit i? 
Serbien och Grekland
Men där emot så bilade jag till Serbien från Sverige och från Serbien till Grekland. Så jag har ju varit i ganska måånga länder i så fall :D
 
marry Johan?
hahaha, nej jag skulle inte marry Johan ;D  

vilken var den bästa åldern tycker du?
Jag vet inte, min ålder nu är väl bra ;)
 
Besökarrekord? 
814!!!! ♥♥

2.Vinter eller Sommar? 
Sommar, fast jag vill ha vinder när det är höst.. 

Vilken är din favoritbild DU tagit? Skulle vara kul att se bilden! :)
Oj, det finns så många som jag är nöjd med. Men tror det är dessa bilderna jag är nöjdast med ↓
 
 När du fotar brukar du använda blixt? 
Jag brukar använda blixt när jag tar poträtt och vattenbilder. Alltså jag brukar använda min extra blixt då. Annars är jag väldigt dålig på att använda den.. 

-Din kamera utrustning? 
OJ! Det får komma i ett eget inlägg, det är en del ;)

-Bloggar du följer? 
Varje dag, flera gånger om dagen! Sen finns det andra bloggar jag läser, men inte så mycket.
Ellens blogg
Miras blogg
Kenzas blogg

-Nikon/canon? 
CANON! 
Men LBS (gymnasiet jag ska välja) har nikon, så vi får väl se hur det blir.
  
Kan inte du visa hur man sätter in fallande snö på din blogg? :D <3
Visar det i ett annat inlägg.
 
1: Har du något husdjur? 
2 och en halv hund, Wilma Ella och Gretha. Wilma och Ella är mina hundar medans Gretha passar vi bara väldigt ofta när hennes matte jobbar. 

Bästa fototips! 
Ha ögat för det där lilla extra, tänk på ljuset och ha roligt! Tyck att det är kul att gå ut och fota när det ösregnar eller snöar. Tyck att det är kul att få olika resultat. Tillexempel foton från när jag har varit ute i ösregn.. ↓

Var redigerar du dina bilder?? 
Hahaha, vet att detta inte alls är proffsigt. Men jag redigerar mina bilder här, http://picmonkey.com
t.ex. ↓
Fanny
Dock blev bilden väldigt redigerad nu.. Inte meningen.
 
Favoritlåt?
Little things - One Direction
Summer Love - One Direction
Next to me - Emeli Sandé
 


Kommentarer
Postat av: Griswaldina

A serbian film kan man ju rekommendera som en bra familjefilm :)

2012-11-25 @ 02:20:49
Postat av: Ninwe Nano

förstörs inte kameran om du går ut o fotar i regn osv? :)

2012-11-27 @ 18:26:30 / http://ninwes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: