Provdagar i Stockholm!

15:25
02/05 2016
? 6
© Foton tagna av mig, Julia | Canon eos 6D, Canon Lens EF 50/1,8 II 
 
 
Kommer ni ihåg inlägget för drygt två veckor sedan när jag berättade att jag hade sökt till fotoskolan i Stockholm? Jag kom vidare till provdagarna! Jag kan inte riktigt förstå det än att jag faktiskt kom vidare, tillsammans med Alma!! Jag är så himla glad och stolt över mig själv. Jag kan visa er mina bilder som jag sökte med till skolan i ett inlägg och berätta lite hur jag tänkte. 
 
Provdagarna innebär bl.a. om intervjuer, arbetsprover och information om utbildningen. Det är ungefär 40 stycken som gick vidare till provdagarna och därefter finns det 18 utbildningsplatser. Så jag är verkligen supernervös. 18 stycken av 40, helt galet. 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så kul!!! :) Du är jätteduktig och har så mycket känsla i dina bilder. Håller tummarna!! Grattis och lycka till! :) ♡ Kram/ Anna

Svar: tack så jättemycket Anna! Ska bli kul att utmana sig själv :) Kram
Julia Rajkovic

2016-05-02 @ 15:40:44
Postat av: Amanda

Gud vad kul! :) Grattis och hoppas du går vidare.

Svar: ja verkligen superkul! tack så hemskt mycket! :D
Julia Rajkovic

2016-05-02 @ 19:13:59 / http://momentswithme.blogg.se
Postat av: Amanda Parkkinen

Grattis!! Håller verkligen tummarna för att du och Alma kommer in! Jättefina bilder :D

Svar: tack så mycket Amanda!! :D
Julia Rajkovic

2016-05-02 @ 19:37:21 / http://amandaphoto.webblogg.se/
Postat av: Maria S

Såå fina bilder! :)

Svar: tack snälla!! :)
Julia Rajkovic

2016-05-11 @ 16:59:29 / http://mariaslinnea.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh fint!

Svar: tack! :)
Julia Rajkovic

2016-05-15 @ 16:53:46
Postat av: LOVISA [ foto & vardag ]

Hade varit så kul och intressant att se bilderna du sökte in med och hur du tänkte. Har nämligen tänkt söka in nästa år, fast troligen i Göteborg ^^

Svar: ja det kan jag absolut göra! :) håll utkik :)
Julia Rajkovic

2016-06-23 @ 20:38:05 / http://llovisafritzson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: