PEACE OUT 2015

14:20
01/01 2016
? 1
Det är alltså 2016 nu och jag vet inte vad detta nya året väntar med för saker. Jag ska ut och resa, ta studenten men sen efter det har jag inga planer framför mig. Jag vet att jag vill plugga vidare efter studenten men vet inte säkert vart eller när jag ska göra det. 
 Min dag/natt igår var superrolig och spenderade den med mina underbara vänner! Åt god mat, prata och gick ner till fästningen för att kolla på fyrverkerierna. Ska försöka få till en årsreumé från förra året eftersom det blivit så dålig bloggning och såååå mycket här hänt! 
 


Kommentarer
Postat av: Molly

Härliga bilder!
Hur är de egentligen tagna? Ljuset på vissa är ju riktigt fräckt.

Svar: tack Molly! Slutartid: 1/6, ISO 400-600 beror på och sen en extern blixt som är riktad rakt på personen! :) Knepet är att du ska flytta kameran lite när du tar kortet för att få coola effekter med ljuset i bakgrunden :)
Julia Rajkovic

2016-01-01 @ 19:36:28 / http://hallonmonster.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: