Q/A

17:27
14/04 2016
? 3

Vad har du för sommarplaner?
Jag ska jobba på Vagabond och Håstenshallen. Sedan ska jag även till Serbien tillsammans med min familj och Simon i två veckor. 

 

Beskriv dig själv med tre ord.
Hatar denna frågan för tycker den är så svår.. Envis, kreativ och drama queen

 

Tränar du någon sport?
Jag rider hos min kära vän Malin

 

 Foto: Alma Bengtsson
 

Har du snapchat?
Ja det har jag, → juliarajkovic

 

Nio snaba
Godis/Bär | Sommar/Vinter | Spring/ | Sjunga/Dansa | Kunna flyga/Kunna andas under vattnet | Instagram/Facebook | Ringa/SMS:a | Smink/Utan smink | Simma/Sola
 

Favorit instagram fotokonto?
Ännu en svår fråga. Men DETTA är i alla fall en utav mina favoriter! 

 

Hur många läsare har du per dag?
Eftersom jag har haft en väääldigt lång bloggpaus har jag haft runt 17-25 stycken som klickat in på min blogg. Men när jag bloggar som nu har jag 100+ :) 

 

Favorit fotograf?
Julia Trotti är en stor inspiration, så duktig!

 

Om du fick välja valfri kamera + objektiv utan att ätnka på kostnaden, vad hade du valt?
Då skulle jag lugnt valt en Hasselblad H4D 200MS. Sedan har jag länge velat ha ett Canon EF 85/1,2 II USM.

 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: ma'am?

wiiie älskar att du bloggar massa nu fortsätt så!!

Svar: nawww <3
Julia Rajkovic

2016-04-14 @ 22:02:51 / http://almabengtsson.se/
Postat av: Amanda

Håller helt med Alma, jätteroligt att du har börjat blogga igen! :D

Svar: taaack <3
Julia Rajkovic

2016-04-15 @ 13:06:12 / http://amandaphoto.webblogg.se
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Så kul att få läsa! :D

Svar: så bra Amanda, tack! :)
Julia Rajkovic

2016-04-30 @ 21:33:07 / http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: