Taizé

20:18
24/11 2013
? 2
Fick dessa underbara foton av min fina vän Fanny
I augusti månad var jag, Moa, Amanda, Fanny och Ida i Frankrike med andra massa underbara personer. Vi fick den här resan av vår kyrka eftersom vi hade varit konfirmationsledare. Vi åkte till ett kristet ställe vid namn Taizé som ligger i Lyon, Frankrike. Där fick vi nya vänner runt om i världen. Vi bodde på ett kloster i 8 dagar och gick i kyrkan och på bibelstudie. När man läser om det så här kan jag verkligen förstå att det låter jätte trist, men det var det verkligen inte! Det var en av det bästa sakerna jag har gjort i mitt liv ♥ Just den här känslan av alla otroliga människor som var där. Vi hade sjukt kul och ser ifram emot detta nästa år. Mer bilder kommer! 


Kommentarer
Postat av: moa

ja, jag är världens fjollster, men fick tårar i ögonen när jag kollade på bilderna och läste detta, saknar det så jäva mycket <33333

Svar: Ååh men älskling! <333
Julia Rajkovic

2013-11-25 @ 22:55:06
Postat av: saandrafoto

fina bilder! :)
ha en bra kväll! :) ♥

Svar: tack :))
Julia Rajkovic

2013-11-26 @ 20:30:43 / http://saandrafoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: