Omg, vad barnslig.. Kommentera med ditt namn istället!

17:27
20/06 2012
? 3
Haha, nej jag bor inte på Ringvägen, tycker bara det är elakt att skriva att hon är för ful för att ha den rösten, eller så tolkar jag det och det är fel, men det är bara min åsikt :)
 
svar: Haha, jo det gör du. Har sökt upp dig..
Och jag tycker absolut inte hon är ful, jag tycker hon är söt och har en enorm utstrålning!
Jag blev bara förvånad över hennes röst och det var inte något elakt mot henne!
 
Så jag fattar inte varför du ska hålla på... Vet även att det var du som skrev "fan på dig asso" när jag bara skrev att jag skulle gå och lägga mig. Så vad ar du emot mig!?
Om du stör dig på det jag skriver kan du lika med sluta läsa bloggen så slipper jag ha mer missuppfattningar....
Var snäll att sluta nu eller så kan du kommentera ditt namn ist!!
 
 


Kommentarer
Postat av: ebbba

fin blogg! :)

2012-06-20 @ 19:40:00 / http://ebbabieberboman.blogg.se
Postat av: Anonym

Du får gärna tro det, gör inte mej något.
Och när jag skrev fan på dig var det inte för att du skrev godnatt, jag gillar att retas men inte utan anledning ;)

2012-06-20 @ 19:44:54
Postat av: IDA

Små barn borde inte få vara inne på internet !!!!SÅ STÖRANDE !!!!!!! KRAM PÅ DIG JULIA KRAMISAR IDA !

2012-06-20 @ 21:12:19 / http://www.idaheellman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: