Men gud..

22:08
13/12 2012
? 8
Hahaha oj, vad några tog till sig i mitt förra inlägg... ;)
Det enda jag skrev var att jag tyckte att vårat luciatåg var bättre. Men jag menar jag snackade med Hanna (musikläran) och hon säger att alla nior tycker att deras framträdanden va bättre än årets.. ;) Så jag förstår inte varför ni skulle göra detta tll en sådan stor grej, för de är det inte!
Hahaha lärarna säger alltid att det är det bästa på länge, till alla ;D Vårat var inte överdrivet! Okej jag kan hålla med om att vårat slut till "waka waka" var fult men allt det andra var fantastiskt!


Kommentarer
Postat av: Elin (fototblogg)

Fegt att kommentera anonymt

Svar: Hahaha eller hur ;D
Julia Rajkovic

2012-12-14 @ 11:06:28 / http://eli.webblogg.se
Postat av: Anonym

Grejen är väl att man får vara beredd att ta hatkommentarer om man är elak eller provocerar på internet... vill man inte ha elaka kommentarer ska man nog inte skriva att någon var dåliga, speciellt inte på ett kaxigt sätt...

2012-12-14 @ 15:11:27
Postat av: Anonym

Hahahahhahaha ni niors sög kuk . Vi garvade åt er ... Tycker detta årets va sjukt mycket bättre. Speciellt med tanke på att det va 2 elever från åttan som fick göra allt på 2 veckor.. Så klaga inte.

2012-12-14 @ 15:15:15
Postat av: Alice F

Till alla ni som skrivit onödiga komentarer till Julia så vill jag bara säga att man kan inte jämföra för det var två helt olika framträdanden. Lärarna sa att vårat luciatåg (år 97) var det bästa på länge och jag antar att dom sa det om årets också!
Vårat lucia tåg var mycket längre och roligare än årets och det har alla sagt...årets var väldigt kort och innehöll inte alls många låtar. S det är två helt olika framträdanden så palla lägga tid på att hålla på och kommentera..

2012-12-14 @ 15:32:50 / http://flygarealice.blogg.se
Postat av: Anonym

Självklart att du får ha din åsikt. Men folk tar illa upp med olika saker. Ert var bra, och detta årets var bra också. Luciatågen hade helt enkelt olika stilar. Ni var många som sjöng olika låtar med killar som spelade gitarr osv. Deras var originellt och det gillade många och just att de inte hade några mikrofoner som ni hade ....

2012-12-14 @ 15:58:11
Postat av: ALICIA

MEN SHUT THE FUCK UP JÄVLA 98OR, VÅRAT VAR ROLIGT OCH BRA, VÅRAT LUCIA TÅG SÖG INTE KUK DET VAR INTE SÅ VI STOD OCH SÖG ALLA KILLARS JÄVLA EFTERBLIVNAAAAAA 98OR, JULIA SKREV INTE ENS DET PÅ ETT KAXIGT SÄTT PALLA TA ÅT SIG SÅ JÄVLA MKT ÅHHH

2012-12-15 @ 11:16:43 / http://nattstad.se/liicia
Postat av: Anonym

Vi gjorde inte detta för att det skulle vara asaballa bra. Vi gjorde för ni Skulle bli sysselsatta och för att VI tycker det var kul. Men erat var ju inte så bra häller. Så gå inte runt och säg att vårat sög. För erat var minst lika dåligt som vårat.

2012-12-15 @ 13:32:29
Postat av: Isabella

Anledningen till vårat var kort var att vi inte fick ha mera låtar för Hanna. Ni vet inte hur mycket vi ville att det skulle vara mera låtar i. Vi gjorde vårat bästa precis som ni gjorde. Resultatet blev helt enkelt olika. That's it.

2012-12-15 @ 13:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: